Whitepaper: De Moderne Servicedesk

Nieuwe technologische ontwikkelingen, BYOD en cloud hebben een behoorlijke invloed op uw organisatie. Deze innovaties veranderen immers de behoeften van uw medewerkers en daarmee stellen zij ook andere eisen aan de dienstverlening van de Servicedesk. Waar voorheen vragen direct bij de Servicedeskmedewerker werden neergelegd, is de eindgebruiker nu vaak zelf technisch onderlegd of gebruikt online hulpmiddelen om incidenten op te lossen. Dit betekent dat de echt complexe vraagstukken bij de Servicedesk terecht komen. Gevolg? Een verandering in skills en mindset van de Servicedeskmedewerker. Maar wat wordt er vandaag de dag en met name in de toekomst verwacht van de Servicedesk en zijn medewerkers? U leest dit en meer in dit whitepaper over de Servicedesk van de toekomst.

  • Wat zijn de trends en welke invloed hebben deze op de Servicedesk? De benchmark toont inzichten;
  • Wat kenmerkt de toekomstige Servicedesk en zijn medewerkers?
  • En hoe zorgt u voor een flexibele inrichting van uw Servicedesk? Ontvang de 7 tips die u op weg helpen naar de Servicedesk anno 2020.

Whitepaper De Moderne Servicedesk

goed-gesmeerd-onbezorgd-zonnen