Servicedesk Benchmark Basic

In een snel veranderende wereld waarin technologische ontwikkelingen elkaar in een rap tempo opvolgen, moet een organisatie zich de komende jaren nog meer aanpassen. Dit geldt zeker voor de Servicedesk. Maar waar moet u beginnen? Samen met u brengen wij in kaart wat de situatie is van uw huidige Servicedesk, hoe uw Servicedeskmedewerkers momenteel te werk gaan en hoe u uw Servicedesk voorbereidt op de toekomst. Want met de steeds kundig wordende eindgebruiker, dient de Servicedeskmedewerker over een andere mentaliteit en diepgaande kennis te beschikken. Maar hoe kundig is uw eindgebruiker? En welke vaardigheden en kennis dient uw Servicedeskmedewerker te hebben? Om alle antwoorden op deze vragen inzichtelijk te maken, bieden wij u deze gratis benchmark basic aan. 

  • Wat voor, hoeveel en vooral hoe komen incidenten op uw Servicedesk binnen? 
  • Waar en hoe kunt u uw Servicedesk nog verder optimaliseren? 
  • Hoe dient uw Servicedesk er over 5 jaar uit te zien? 
  • Vergelijk uw huidige Servicedesk met meer dan 200 andere bedrijven.