Masterclass 'Omnichannel; Optimale gebruikersbeleving door contact op maat'

Programma

13:00 - 14:00 Ontvangst en Netwerklunch

14:00 Omnichannel; De trends en ontwikkelingen
Bram ten Have, Account Executive bij Genesys, bespreekt in deze sessie een aantal omnichannel trends. Hoe wordt omnichannel momenteel ingezet? En wat kunnen we nog leren om de gebruikersbeleving te optimaliseren?

14:45 Customer Journey Research
Om omnichannel goed in te zetten, is het natuurlijk belangrijk om te weten wat je gebruikers eigenlijk voor behoeften hebben en hoe zij het liefst in contact komen met de Servicedesk. In deze sessie vertelt Elias Crum van Marketing Guys meer over hoe je de gebruikerstevredenheid bevordert middels de inzet van omnichannel.

15:30 Pauze

15:45 Omnichannel in het klantcontactcenter als voorbeeld voor de Servicedesk
In een inspirerende sessie vertelt Ruben Lowenstein, Manager Customer Care Benelux bij Samsung Electronics, meer over zijn ervaringen en best practices omtrent de inzet van omnichannel, AI en robotics. Tijdens deze sessie zal blijken dat de Servicedesk nog veel kan leren van de consumentenmarkt. 

16:30 What we learned
In het laatste kwartier bespreken we wat jij en je groep van elkaar hebben geleerd. Tot welke belangrijke inzichten ben je gekomen? En welke tips heb je nog voor je vakgenoten?

16:45 Netwerkborrel

Masterclass Omnichannel

placeholder_200x200